პროექტი ,,მუზეუმი ცოდნის ტაძარი"



1.პროექტის სახელწოდება: ,,მუზეუმი ცოდნის სამყარო“
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1–2 წინადადებით:  ხელოვნების საგაკვეთილო თემიდან გამომდინარე  სასწავლო-შემეცნებითი ვიზიტის დროს აქტივობებს ჩატარება  რამდენიმე  საგნის სასწავლო გეგმის ინტეგრირებით.  (ხელოვნება და ...  ნინო არძენაძე, ფიზიკა-ქიმია ლალი ვარდოსანიძე).მუზეუმების, ბუნებრივი ძეგლის, სამეცნიერო ექსპერიმენტორიუმის მონახულება, რამაც  მოსწავლეს შეიძლება უფრო მეტი ცოდნა შესძინოს, ვიდრე მთელი წლის განმავლობაში გავლილმა სახელმძღვანელომ. ასეთ ღონისძიებებზე მოსწავლეებს ცოდნის შეძენასთან ერთად სოციალური და საკუთარი თავის მართვის უნარ-ჩვევებიც უვითარდებათ. ვიზიტების დროს ისინი არა მხოლოდ სწავლობენ, არამედ ისვენებენ კიდეც, თანაც ამას ორგანიზებული, კოლექტიური ფორმა აქვს.
 3.პროექტის აქტუალურობა:   ექკურსიების მოწყობა ბავშვებისათვის ერთგვარ გართობას წარმოადგენდა, არაფორმალური განათლებით  მოსწავლეებში საგანმანათლებლო გამოცდილების შეძენას შევუწყობ ხელსრაოდენ აქტიური, მოსწავლეზე ორიენტირებული, მრავალფეროვანი გარემოც არ  უნდა იყოს საკლასო ოთახში, ფორმალურ გარემოში შეძენილი ცოდნა მაინც ლიმიტირებულია.
4.პროექტის მიზნები:   პროექტის მიზანია ახალგაზრდისთვის სტიმულის მიცემა, სტიმული კი გარეგანი მოტივაციაა, რაც ქმნის შინაგანი  მოტივაციის ზრდას.  ეს პროექტი ასევე მიზნად ისახავს ახალგაზრდების დაინტერესებას ხელოვნებით, მათი  შემოქმედებითი უნარების გაღრმავებას. მოსწავლეებმა სიღრმისეულად და ხარისხიანად შეისწავლონ მასალა; საგაკვეთილო პროცესში ხალისითა და ინტერესით რომ ჩაერთოს ყველა მოსწავლე, იყოს დიდი ინტერესი და აზარტი საგაკვეთილო პროცესის მიმართ; ასევე სწავლისადმი პოზიტიური -ემოციური კავშირების ჩამოყალიბებას და თვითგამოხატვის უნარებს გნავითარების ხელშეწყობა.
5. მონაწილეთა ასაკი: პროექტის მონაწილეტა ასაკია  13-14-15 წლის მოზარდები
6.ვადები/ხანგრძლივობა: ორი დღე
7.მოსალოდნელი შედეგები: ეს პროექტი საშუალებას მისცემს მოსწავლეებს აღმოაჩინოს საკუთრ თვში ახალი შესაძლებლობები, ინტერესის სფერო, მისწრაფებები და ნიჭი.  საგაკვეთილო პროცესი გახადოს ხალისიანი. ისწავლიან ბლოგის შექმნას და მასზე  პრეზენტაციის-ფოტომასალის  განთავსებას.
8.პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსი:   დამხმარე ლიტერატურა, ფოტოაპარატი, თაბახის ფურცლები, ფერადი ქაღლდები, საღებავები, საწერ–კალამი, კომპიუტერი, ინტერნეტი.

9.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
        მასალის მოძიება-დამუშვება მუზეუმების შესახებ. ექსკურსიის  დაგეგმვა  შერჩეულ მუზეუმში,  ექსკურსის პროცესში სურათების გადაღებასასკოლო  ბლოგზე  ან ვებგვერდზე  ფოტომასალის განთავსება. 
     (პროექტის  სხვადასხვა ეპიზოდის  განხორციელების პროცესში  ჩაბმულები არიან 
      საგნის  მასწავლებლებირომელიც კოორდინაციას უწევენ პროექტის ორგანიზებას.

10.საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან /ეროვნელ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:  ექსპერიმენტორიუმისა და მუზეუმის მონახულების დროს ისინი აღმოაჩენენ საგანთაშორის კავშირებს ხელოვნება, ისტ–ი, ფიზიკა, ქიმიას შორის.ეროვნული სასწვლო გეგმის ელექტრონული ვარიანტი შეგიძლიათ იხილოთ საიტზე: www.ganatleba.org
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):   ნინო არძენაძე
 12.ხელძღვანელის ელფოსტაninonino410@gmail.com
13.პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი: ninoardzenadze410.blogspot.com/

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ხელოვნების საწრეო მუშაობის პროგრამა

ჩატარებული ღონისძიებების ამსახველი ფოტომასალა

სასარგებლო და გამოყენებული ბმულები